miercuri, 25 noiembrie 2009

Din vremurile bune

Iaca câteva repere:

Acum 4,57 de miliarde de ani

Sunt doar un bebeluş acum. Tată îmi este norul gazos al Nebuloasei Solare, iar rudele mele formează Sistemul Solar. Sunt lichidă, nu am scoarţă terestră, nu tu atmosferă, nu tu apă... şi în niciun caz viaţă. Sunt pustie şi asta mă face puţin abătută.

Acum 3,8 de miliarde de ani

Am devenit cea mai bogată planetă din zonă. Permiteţi-mi să-mi formulez declaraţia de avere: am apă, am atmosferă, am ozon! Şi, cel mai important, viaţa a apărut aici, în casa mea! Sunt mândră de procariotele care s-au dezvoltat şi optimistă în ceea ce priveşte viitorul.

Acum 130 de milioane de ani

Dacă s-ar organiza acum concursul "Miss planetă" sunt ferm convinsă că aş câştiga. La urma-urmei, nu-mi lipseşte nimic: sunt tânără, complexă, frumoasă, ospitalieră, devin adăpostul a tot mai multor plante şi animale!

Acum 65 de milioane de ani

Nu pot să creeeeed!!! Cât am suferit! Ce cataclisme! Offfff... cea mai nefericită parte este că mi-au murit dinozaurii! :(( Sunt în doliu.

Acum 5000 de ani

Radiez de fericire. Am redevenit frumoasa de dinainte şi am căpătat o comoară de preţ: au apărut oamenii. Bun venit, oameni dragi! Sper că vom trăi în armonie mult timp de acum înainte.

Acum 2009 ani

Am trecut prin multe până acum: schimbări peste schimbări, variaţii de temperatură, perioade glaciare, perioade interglaciare, cataclisme, vremuri înfloritoare, numeroase civilizaţii au apărut şi au dispărut... dar îmi place povestea mea. Iar acum mă aflu într-o formă de zile mari.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu